Pływanie

Jezioro Końskie w Przechlewie,
Pętla: 1,9 km, 950 metrów i 475m
Dystans 28,25 km: 1 x pętla 475 metrów. Limit czasu ukończenia pływania 22,5 minut
Dystans 56,5 km: 1 x pętla 950 metrów. Limit czasu ukończenia pływania 45 minut
Dystans 112,99 km: 1 x pętla 1,9 km. Limit czasu ukończenia pływania 90 minut.

spodziewana temperatura wody 18ºC.

Start i meta etapu pływania zlokalizowana jest na plaży Ośrodka Sportu i Rekreacji nad Jeziorem Końskim w Przechlewie. Start odbędzie się z wody ok. 50 metrów od linii brzegowej. Wejście do wody jest łagodne i piaszczyste. Zawodnicy do pokonania w wodzie będą mieli jedną pętlę w zależności od dystansu. Po starcie zawodnicy kierować się będą wzdłuż wyznaczonej trasy – oznaczonej wysokimi bojami. Każda boja musi być opłynięta z prawej strony. Start i meta oznakowane będą bojami w innych kolorach niż pozostałe. Pośrodku trasy wyznaczona została specjalna strefa dla niekolizyjnego poruszania się ratowników WOPR oraz sędziów. Przy wyjściu z wody zawodników asekurować będą osoby pomagające w sprawnym wyjściu z wody. Od wyjścia z wody do strefy zmian jest ok. 300 metrów. Zawodnicy wybiegają z wody w kierunku recepcji (lekki podbieg), aby po przekroczeniu bramy wjazdowej ośrodka dotrzeć do strefy zmian. Zawodnicy do strefy zmian będą biec wyznaczoną trasą, o nawierzchni trawiastej i betonowej. Tam, gdzie będzie to wskazane zostaną rozłożone maty gumowe oraz dywany. Dystans zmierzony został metodą GPS.

Rower

Trasa: OSiR Przechlewo - Przechlewo - Dolinka - Pakotulsko - Rzeczenica - Pakotulsko - Dolinka - Przechlewo - OSiR Przechlewo

Dystans 28,25 km: 1 x pętla 22,5 km. Limit czasu ukończenia pływania + roweru: 1h 15 min
Dystans 56,5 km: 2 x pętla 22,5 km. Limit czasu ukończenia pływania + roweru: 3,5h
Dystans 112,99 km: 4 x pętla 22,5 km. Limit czasu ukończenia pływania + roweru: 5h

Start i meta etapu rowerowego zlokalizowane są naprzeciwko recepcji Ośrodka Sportu i Rekreacji nad jeziorem Końskie w Przechlewie. Cała trasa wiodła będzie po nawierzchni asfaltowej. Z Ośrodka wyjeżdżamy w kierunku Przechlewa, aby w centrum miejscowości (za Bankiem Spółdzielczym, koło Posterunku Policji) skręcić w lewo w kierunku Rzeczenicy. Od tej pory pomiędzy OSiRem a Rzeczenicą do pokonania będziemy mieli odpowiednią liczbę pętli. W połowie pętli (miejscowość Dolinka) zawodnicy do pokonania będą mieli ostry (najpierw prawoskrętny, później lewoskrętny) zjazd w kierunku Rzeki Brdy. Za mostem przez rzekę do pokonania natomiast jest stromy i długi podjazd w kierunku miejscowości Pakotulsko. Dalej droga do Rzeczenicy jest płaska z delikatnymi zjazdami i podjazdami. Jeden nawrót przed Rzeczenicą na jezdni, drugi nawrót na jezdni przed zjazdem w dół do strefy zmian.
Po pokonaniu odpowiedniej ilości pętli zawodnicy kierować się będą z powrotem na Ośrodek Sportu i Rekreacji w Przechlewie, gdzie zlokalizowana jest meta etapu. Tam gdzie będzie to wskazane zostaną rozłożone maty gumowe oraz dywany. Dystans zmierzony zostanie metodą STS Timing.pl.

Bieg

Trasa: OSiR Przechlewo – Szczytno – OSiR Przechlewo

Dystans 28,25 km: 1 x pętla 4,65 km. Limit ukończenia zawodów 2h.
Dystans 56,5 km: 2 x pętla 4,95 km. Limit ukończenia zawodów 5h.
Dystans 112,99 km: 4 x pętla 5,12 km. Limit ukończenia zawodów 8h.

Na wszystkich dystansach zawodnicy mają do pokonania dobieg do pętli biegowej (400m) oraz dobieg z pętli biegowej do mety (210m)

Start i meta etapu biegania zlokalizowana jest w Ośrodku Sportu i Rekreacji nad Jeziorem Końskim w Przechlewie. Zawodnicy wybiegają ze strefy zmian w kierunku ścieżki pieszo rowerowej OSiR – Kleśnik. Zaraz po wbiegnięciu na ścieżkę pokonują mostek przez Rzekę Brdę. Za mostkiem zawodnicy skręcają w lewo. Dalej trasa wiedzie drogą asfaltową (ok. 500m), później droga asfaltowa przechodzi w drogę wyłożoną kostką brukową – podbieg do skrzyżowania drogi na Szczytno (ok. 400m). Po skręceniu w prawo w kierunku miejscowości Szczytno znajduje się trasa o nawierzchni kostki brukowej (ok. 2,5 km). Wbiegamy do miejscowości Szczytno (droga asfaltowa), pokonujemy całą miejscowość, aby na jej końcu zawrócić i skierować się w kierunku Ośrodka Sportu i Rekreacji w Przechlewie. Tuż przy strefie zmian będzie zlokalizowany nawrót dla dystansu 56,5 km i 112, 99 km, po którym zawodnicy wbiegną na kolejne pętle. Tam gdzie będzie to wskazane zostaną rozłożone maty gumowe oraz dywany. Dystans zmierzony został za pomocą systemu nawigacji GPS.

Manage your trainings and competitions with professional software for athletes
Example functionalities handy in preparations for events and keeping you motivated
watching friends activity
inviting friends to join your training
checking goals of the people in your community
accessing information from organizers considering events you will take part
Interreactions with fans on your own goals and supporting goals of friends
automatic publication of your results, trainigs and competitions in social media
trainings and results commenting
synchronization with popular training computers and applications